Uhm...? Hur tänkte de nu?

2013-09-23 @ 09:37:00
Idag fascineras jag av att man väljer att göra gruppen "hempysslat till salu" till en sluten grupp på FB..
Har man nu pysslat/tillverkat något och vill få det sålt, så är det väl bra att så många som möjligt kan se det..?
Chansen är väl dessutom kanske något större att hitta en köpare utanför gruppen...?
Då de flesta kreativa pysslare har en tendens att vara mångsidiga.
Dvs, ser de något snyggt/coolt/asballt hempysslat, som de själva inte tänkt ut, så är sannolikheten rätt stor att de klarar att göra likadant.
En ohändig, ickekreativ person däremot, står i detta läge handfallen i stum beundran, oförmögen till annat än att casha upp, för att kunna tillskansa sig, det hempysslade åtråvärda.
But thats just what I think...
Och...ja, jag förstår ju att även den ohändige kan ansöka om att få bli medlem i denna grupp, men om han/hon inte vill bli medlem i en massa grupper då, utan bara kika in lite här och där...?
Nåja, det är ju inte mitt problem :)
Bara något jag funderade på ett tag...
Now back on track! Tvättbergsbestigning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback