En söndag i oktober..

2014-10-12 @ 22:26:53
..händer väl inget särskilt. Iaf inte här, idag..just nu..
Jag försökte rycka upp mig och hitta tillbaka till mitt forna, pigga och energifyllda jag.
Men det lyckades väl så där..
Bestämde mig för att återinföra helgmysfrukosten som ett steg på vägen.
Helgmysfrukosten gör sig bäst då den innefattar, smoothies, nybakt bröd, gäster och så mycket olika pålägg att det är svårt att få plats för sin tekopp.
Jag prickade in allt, tror jag :)
Isabelle fick vara gästen. Ost, mjukost, kaviar, leverpastej, grönsaker fick samsas med olika korvar. Jordgubbar smaksatte smoothien. Noomi och jag bakade scones och det får gälla som nybakt bröd.
När frukosten, som även lyckades locka Eric till bordet, var överstånden och undanplockad. så städade jag köket. Alltid en början :) Även om hela huset är i behov av storstädning.
Därefter fick vi besök av Emil, Angelica och lilla Tyra. Som rätt snart hastade vidare. Men de hann åtminstone hälsa på Daniel som dök upp i samma veva :)
Så till lunchen var vi bara 8.
När sen Noah blivit nattad till lunchvila, så hoppade jag in i duschen och smet sedan iväg hemifrån,
för att dejta Ann.
Bara så mysigt och trevlans. En riktig humörhöjare!!
Vi strosade runt i Vällingby. Inhandlade ett liten sak till mig för att täcka mitt saggiga huvud med.
Ett par byxor var, till Noomi och Noah, fick också slinka med hem.
Avslutade med att äta middag ihop, Ann och jag, innan jag begav mig hemåt.
Hann precis hem till att hålla Noahs hand vid kvällsnattningen <3
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja så mysigt var det att träffa dig mee. Humörhöjande helt klart för mig med <3. Hoppas vi kan göra om det snart.

2014-10-16 @ 21:37:09
Postat av: Me & My Baby Dolls

Nu blev jag ju riktigt hungrig. Igen! :-D

P.S Tack för gratulationerna på min blogg, det värmer!

2014-11-18 @ 13:21:23
URL: http://mybabydolls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback