Kan inte riktigt släppa det!!

2015-03-17 @ 20:27:04
Sitter i soffan, oförmögen o handlingsförlamad..
Svagt illamående och äcklad!!
Men nej, jag har inte ägnat mig åt frosseri och är inte magsjuk!
Man skulle trots detta, kunna säga att jag ätit för mycket...
En fluga för mycket!!
Idag, sista rycket på jobbet, ville jag vara en schysst kompis och tog därför sopsäcken för att slänga den i soptunnan.
Lyfter locket på tunnan och hivar i säcken,  i en enda snabb rörelse.
Hinner i ögonvrån uppfatta något litet, svart och snabbt,  komma flygande upp ur tunnan, innan jag känner detta något, krascha bak i mitt svalg och glida ner i halsen...
Jag hinner inte reagera, inte hosta eller försvara mig på något sätt!
Utan helt hjälplöst, tvingas jag acceptera att jag svalt en fluga! Nyutkommen och förmodligen nykläckt, från en soptunna!!
Alltså!! 
En äckelskala för detta existerar ens inte!!
Jag hade accepterat dödshjälp på direkten om det varit legalt!
Det jag inte, accepterade var kollegornas erbjudande om att få deras fingrar nedkörda i min hals!
Ungefär där gick gränsen..
Lite stolthet har man väl! 
Kan jag inte själv stoppa fingrarna i halsen, ska ingen stödassistent göra det åt mig heller!
Istället drack jag Cola zero o visualiserade mig hur den, tillsammans med magsyran frätte sönder flugan i atomer på 3 sekunder..
Nu känner jag bara, våga vägra googla "hur länge kan en fluga överleva i magen" ..... 😩

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback