Vad ska det bli av denna..

2014-04-04 @ 23:41:28
..lilla flicka? :)
Säger bara: -Maj gadd!!
Har jag fött en tonåring i flickformat?
 
Noomi tycks ha ärvt mitt & Jessies intresse för kläder iaf, det är ett som är säkert!!
 
Varje morgon då hon ska till dagi..förskolan, så ger hon mig en match i viljemätning.
-Jag vill INTE ha den fula!! -NEJ, inte de byxorna!! Jag VILL!! osv..
Lilla "fröken-jag-vet-vad-jag-vill" gör sin röst hörd och vill själv välja kläder :)
 
Idag då jag röjde ordentligt och sållade bland kläderna så fick hon syn på ett par tights som hon gillar.
Hon älskar dem inte,men de hör till kategorin godkända.
Ända tills hon fick se att även bästisen Evelyne hade såna en gång på dansen.
Då steg dem i graderna och hör nu till älsklingsbyxorna.
 
Iaf, när hon fick syn på dem idag så sa hon, jag citerar "Åh, dom där ska jag ha på dansen imorrn. jag måste ringa Evelyne och säga att hon ska ha sina med. Så är vi likadana på dansen"
 
Men hallå, kände jag då!!?? Är inte det liite tidigt att börja med sånt, innan man ens fyllt 4 år!?
Då kan jag väl inom ett par år, förvänta mig "Åh, dem där ska jag ha imorrn!! Jag måste ringa Evelyne och säga det så att hon inte har sina på sig"!? Eller??
 
Vad ska det bli av denna lilla donna som jag trots allt, fortfarande, ibland, lyckas klä på så sånt som jag gillar och tycker är fint?
När hon skulle på Evelynes kalas tex, så var hon så exalterad att hon lät mig välja shorts och tights istället för klänning och strumpbyxor som hon tyckte passade bäst på ett leklandskalas.
Söt som socker var hon min lilla prinsessa, på väg till bästisens 4-års kalas.
Älskade flicka!! ♥ Sluta aldrig vara dig själv!! Utan fortsätt tycka och vilja!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback