Ska jag..? Ska jag inte..?

2014-10-11 @ 16:18:55
Mycket såna funderingar i mitt liv just nu...
Bla runt ikring denna blogg.. Ska jag..eller ska jag inte smyga igång denna blogg igen...?
Jo, jag gört!!
Iaf på prov.. för att känna om det kommer att kännas kul och som en god idé.. eller kravfyllt prestationsångestframkallande...
Slår vågen över åt det sistnämnda hållet, så kan jag ju faktiskt bara lägga ner igen ;)
I övrigt har det varit en tid med "ska jag-ska jag inte-funderingar" även på jobbet..
Har fått ett par förslag som behövts tänkas igenom.
I hemlivet, likaså. Alltså inga förslag, utan mer tankar..
Tidvis har det varit MYCKET tankar..
Så mycket att jag velat slita mitt hår (bildligt talat).
Men de tankarna besvarades med ett STARKT ska-inte!!
(Kul att vissa beslut är lätta att ta iaf...)
För inte är det, nån vidare värst mening med, eller speciellt skoj, att slita sitt hår..när det redan ramlar av,
..av sig själv.. :/
Jo för efter många års uppehåll, från denna tråkigt, oregelbundet återkommande happening, i mitt liv, så har det nu återigen börjat trilla av :( ..mitt hår!?
Så snart kommer jag säkert kunna erbjuda både en och två landningsbanor på huvudet för diverse småflygare..
 
....... >.< ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback