Så mycket tankar...

2014-04-03 @ 22:15:52
...och så mycket som vill berättas, men som hålls inom mig.
Allt är inte delbart med alla, både av hänsyn till andra men även pga att " man inte gör så".
Sen vore det, handen på hjärtat, inte speciellt kul för andra att läsa :)
Svårt med såna avvägningar ibland eftersom jag använder denna blogg som lite av en dagbok och tänker att det kanske kan vara kul för mina barn att kika in här när jag inte längre finns.
I de sammanhangen, så vill jag så klart, ge en så sann bild av mig själv som möjligt..
Och detta är ju också jag.
 
Jag som funderar på om jag kanske är en speciellt grubblande och svår person..
 
Har ju enormt massa att vara lycklig över, vilket jag också ÄR!! 
Men ofta känner jag att jag liksom inte lyckas få "till mitt liv" på ett tillfredställande sätt.
Och det har inget med mina barn att göra, nej de är den bästa och finaste delen av mitt liv!
 
Jag undrar ibland vart jag är på väg och om det i så fall är dit jag vill.
Är jag på rätt plats i livet och är det här jag vill vara?
Jag vill mer, och jag vill få ett flyt som gör att livet känns meningsfullare, vill få fler önskningar att uppfyllas osv.
 
Tror säkert att fler än jag känner så här ibland, men kanske inte lika ofta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback