Så var det bevisat!

2013-09-25 @ 22:34:00

Testresultat: Har Du Hypokondri?

Ditt testvärde: 5 poäng

5
0
20
40
62
 
 
 
Du lider
troligtvis inte av hypokondri
 
 
 
Lite konstigt ser det allt ut det jag kopierat från psykologitest.se..
Men detta är alltså mitt testresultat :)
5 poäng av 62 möjliga, och då svarade jag ärligt. Förvånad Mari? ;)
Jag klarade mig på att jag endast går in i katastroftänk när jag drabbats av någon oförklarlig åkomma och inte av att läsa om andras.
Sen underlättade det ju att det inte ingick frågor som
-tror du ditt barn riskerar att dö, då det har hög feber i längre än ett par timmar?
Idag efter maten, då jag smitit upp på övervåningen och tagit time out så hörde jag hur Noomi började gråta och säga aaaaj..
Jag frågade Jörgen vad som stod på och han svarade att han inte visste.
Att hon grät och sa aj eftersom hon plötsligt fått ont i båda låren..?
Detta bara så där, utan synbar anledning.
Sånt triggar i allra högsta grad igång mitt katastroftänk.. Varför? Pga vad? osv, osv..
Time-outen avbröts och jag gav henne en alvedon och bäddade ner henne bredvid mig i soffan och avvaktade och observerade henne noga :)
Så fort hon la sig bredvid mig så slutade hon gråta men hade fortfarande ont.
Men jag hann ändå igenom min "katastrofplan" tyst för mig själv och räknade in ett sjukhusbesök och eventuell frånvaro för Jörgen under morgondagen....
Alvedonen verkade hjälpa och Nompan sover nu sött.
Jag däremot kommer ligga vakt genom natten och vara förberedd på alla eventualiteter..
Redo för hösten bakterieinvasion 👾 är jag också...
Tack, City gross för det!! 10:- flaskan. Som hittat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback