Pusskalas del 2

2013-09-02 @ 23:47:59
-Mamma vill du ha en puss??
Noomi har smugit sig upp bakom mig där jag sitter, på köksgolvet, framåtböjd läsandes veckans reklamblad.
Självklart vill jag ju det!! Jag böjer upp huvudet och plutar med läpparna. Redo att pussas.
-HELLO!!
Vem har bytt ut min prinsessa mot denna....
.... kvinnliga Chucky ???
Någon hade varit i Jessies sminkväska!! Både jag och Noomi fick oss ett gott skratt kan jag lova! :)
Någon annan som också skrattade var Noah.. men inte riktigt lika glatt, utan mer nervöst.
Skakade ihärdigt på huvudet åt varje erbjudande om en puss.
Han som i vanliga fall gladeligen pussar på Noomi avstod nu å de bestämdaste!
Han visade sig vara riktigt duktig på att vända bort huvudet, i avsikt av att undvika möta Noomis läppar :)
Vem vet, kanske har han delat ut sin sista puss till Noomi nu, iom detta..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback