Svårt med sysselsättning....

2013-10-05 @ 00:01:00
.... har vi inte!!
Nu har jag försökt lägga i en högre växel vad det gäller renoveringen här hemma..
Imorrn blir det nya tv-rummet färdigt... och om inte, så kommer ni aldrig få veta det ;)
 
Igår hade jag en hel massa trevliga fikagäster, Tytte, Filippa, Diana, Evelyne, pappa och Millan.
Men Millan fikade dock inte. Hon var bara trevlig :)
 
På kvällen var vi iväg en sväng och handlade lite. Passade på att plocka upp Jessie också, som dejtat sin far.
Roligt var, att vi sprang på kusin Emelie utanför Västermalmsgallerian.
 
Pratade med Mia på jobbet också, då jag igår fick veta att jag inte kunde gå tillbaka till min gamla tjänst.
Så den 4:e november börjar jag pendla till Ekerö. Får se hur det funkar med barnen och förskolan då.
Om det blir aktuellt att välja en annan utefter vägen.
Men det hoppas jag att jag slipper då vi har en så bra förskola här ute. Men som sagt, vi får se.
 
Imorrn är det fotbollsträning, hämtning av en hylla och hemmamatch för Adelsös herrlag som står på agendan, förutom tv-rummet. På söndag är det fotbollscup ute på Skå.
 
Så som vanligt har vi att göra...
Och mer än en gång har man önskat, att man hade ett fett bankkonto, så att man kunnat hyra in folk till allt som behöver göras.
Typ:
-James tar du ut mitt bagage i Rolls'en så rullar vi ut mot Arlanda..och raska på lite va!!
Hantverkarna kommer om en kvart och då har jag för avsikt att sitta i lugn och ro i baksätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback