Ledsen för min usla uppdatering...

2013-10-09 @ 23:28:48
...men så är jag just det också, ledsen alltså.
Och då gör man bäst i att hålla sig härifrån.
Så att man inte sprider ledsamheter kring sig...
Hur som helst så ska jag börja jobba inom en mycket snart framtid, och det har väckt en hel del känslor, på fler än ett sätt.
En hel massa saker att ta ställning till. En del nya insikter om både det ena och det andra.
Det har också väckt den björn som sov, så att säga.... på så sätt att det nu är riktigt bråttom att hinna färdigt här hemma.
Inte lätt då att dels hinna spacka, slipa, måla, sysselsätta barn och allt annat jag måste hinna med om dagarna, kvällarna och nätterna.
Ett rum klart iaf..
 
Before: (eller under iaf..;))
 
 
 
After:
 
 
Håller som bäst på att möblerar och inreder nu och hoppas att det bli som jag tänkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback