Pyssel in da house

2013-01-30 @ 17:06:22
Det var ett tag sen som jag försökte pyssla eller ägna mig åt scrapbooking, men idag tog jag Noomis dagisbok som ursäkt för att plocka fram pysselgrejorna :)
Ringrostig som få försökte jag komma igång, kläcka idéer och hitta inspiration...
Det var inte så lätt med en liten bebis-supporter..som helst hade haft hela min 100% uppmärksamhet.
En sida hann jag iaf med ....under tiden som han sov..
 
 
 
Hittade ett perfekt matchande papper, till Noomis Röd-vitprickiga tunikafoton!!
Noomi gillade det pappret så mycket, själv, att hon i ett obevakat ögonblick klippte av en bit.. >.<
Nåja... det blir nog någon slags bok ändå..till slut...om 100 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback