Världens finaste Linn ♥

2012-10-03 @ 17:32:53
När det blev dags att gå till bussen och möta Benjamin så ville Linn följa med :). Självklart så fick hon det!!
Och eftersom jag ville mysa själv med världens finaste Linn så lämnade jag Noomi & Noah hemma med Rolle & Johanna.
Vi promenerade hand i hand uppför backen. Även om Linn då och då släppte taget för att springa en bit.
Hon var ju så ivrig och kunde knappt vänta tills hon fick träffa Benjamin.
Uppe vid busshållplatsen så kändes varje minut oändlig för Linn som undrade vilket håll bussen skulle komma ifrån och vilken färg det var på den...
Vi stod där och pratade, spejade och spanade.
När Linn tyckte att det tagit aldeles för lång tid så fnittrar hon till och säger:
-Jag sätter på mig mina Umiglasögon :) Underbara unge!!!!
Umibrillor används av Milli i Team Umizoomi för att se igenom saker :)
Och nu används de alltså även av Linn... :)
Umibrillor på!!!
Faster Anna fick också testa att titta genom Linns Umiglasögon :)
Men hur vi än tittade och tittade..så kom ingen skolkille....!!
Skolbussen däremot kom och susade förbi utan att stanna och släppa av kusin Benjamin..?
Jätteförvånad blev jag och undrade så klart var min gosse blivit av..? Tänkte att bussJanne kanske missat att stanna och släppa av honom och snart skulle inse sitt misstag och vända.. när det inte skedde så gick vi hem igen och ringde både till bussJanne och skolan.
Det visade sig att de på skolan tittat på förra veckans schema då vi skulle hämta Benjamin där och åka till tandläkaren...
När de fått klart för sig att så inte var fallet så satte de honom på nästa buss hem.
Linn och jag gick alltså ännu en vända till bussen.. och tänka sig, denna gången stannade bussen, öppnade dörrarna och lät oss välkomna en jätteglad kille hem..
Lika glad blev Linn :) och de två kusinerna traskade nerför backen hand i hand ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback