Born to be wild

2012-05-12 @ 10:19:31
Ja, det kunde ju inte ha varit en mer passande låt som Noomi fastnat för. Vild är bara förnamnet på den ungen.
Jag gillade också den låten..... förut!!! Innan Noomi hittade Benjamins paper Jamzgitarr :s
Nu får jag snart ett nervöst sammanbrott när jag hör den..
Trots att det finns fler låtar i gitarren så är det born to be wild som ska spelas om och OM igen!!



Hjälm ska man tydligen också ha.. :) för Benjamin hade ju det!!
Anledningen till att han hade det var för att han när han spelar hoppar, snurrar och gör coola stunts.
Och smart som han är insåg han att man kan skada sig om man håller på med sånt :)
Och det Benjamin gör, det gör också Noomi.


Fick lite lätt panik när jag fått Noomi att gå med på att måla och hon vägrade släppa gitarren med mer än en hand :O.
Booooorn to beee wiiiiiild skränar det ur gitarren medan Noomi målar gubbar med ögon... Gahhhhhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback