Lite låg..

2012-04-18 @ 20:58:08
..känner jag mig idag.
Har riktigt ordentligt tröttnat på den här bihåleinflammationen.
Åkte & hämtade ut penicillinet idag och bryter ihop om det inte hjälper snart!!
Men sett ur ett annat perspektiv, tex från sidan av mammas sjukhussäng så undrar jag vad f-n jag klagar över!!???
Att inte kunna sova?? Ja, det är jobbigt!! Men jag kan fortfarande sitta uppe i min egen soffa, vid tv'n med fönstret på vid gavel under nattens timmar då jag inte kan sova.
Lilla mamma får ligga i ett rum där hon inte får sova med öppet fönster som hon brukar hemma.
Hennes sänggranne har helt och hållet lagt beslag på fjärrkontrollen & tv'n så att kolla på nåt program hon själv vill se är inte att tänka på :(
I natt när jag sitter uppe så ska jag vara lycklig över allt jag fortfarande kan styra över.
Glädjas över att ha fått kramas med mamma idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback