Det känns ju så där...

2011-09-04 @ 16:29:12
...att få sin önskan om egentid uppfylld :S.
Jessie & Millan tog Benjamin & Noomi på bussen och gav sig iväg på äventyr. De stack för ganska precis en timme sen och skulle till nån parklek och ha picknick...
Jättegulligt av dem och skönt för mig...om jag bara kunde stressa av. Jag vet att tjejerna grejar det (annars hade jag ju så klart inte släppt iväg dem) men lite stressande är det att de är så långt bort.
Benjamin som är så spontan och orädd. Noomi som är totalt outtröttlig, kan och vill allt själv.
Imorse tex klädde hon på sig Benjamins väst och kalsonger...

Trots att hon kallade kalsongerna för blöja..så skulle hon promt ha dem på huvudet.. :)
Egna trosor fick hon igår eftersom hon tar av sig blöjan på nätterna annars... :)

De kommer ha SÅ fullt upp tjejerna...
Och det ska jag också se till att ha nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback