Ny vecka. Full av möjligheter till magsår...

2011-02-21 @ 07:59:41
Så där ja, nu är det Måndag igen utan att man hunnit förstå att det varit helg. Utan att man hunnit i kapp med städningen... eller tvätten. På't igen bara! :/
Läget är som följer.. Jörgen har åkt till Göteborg.
Isac och Eric kom iväg i tid till skola och praktik :D
Jessie har kommit hem från sitt konfaläger, härligt!! Så, som jag saknat.... min hårborste!! Och henne.
Nu är hon ifärd med att göra sig redo för ännu en skoldag.
Benjamin sitter på uppvaket (I soffan framför tv'n).
Noomi hjälper mig att plocka tvätt i köket. Just nu har vi en si så där 20 udda strumpor utspridda på golvet..
Idag kommer pelletsleveransen som vi borde ha fått innan helgen... för på detta sätt innebär det att jag så fort den dyker upp blir tvungen att bära pellets och fylla på till pannan... Det jag nu hoppas på är att pelletsen inte hinner ta slut och pannan stanna innan den nya kommer...för då tar det ännu mer av min tid av fixa med den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback