Dagens: att tänka på medans jag städar och umgås med småfolket.

2011-02-18 @ 09:39:06
Jag har länge haft en idé om att göra en jättemyra som ska stå i trädgården. Den ska fungera att sitta på, hålla mot väta och se cool ut. Coolheten och vattenresistensen är lätta att fixa... men sen var det, det där med hållfastheten och tanken att den ska gå att rida på...

Har funderat på gipsbindor, men då lär det ju gå åt massor av sådana... nåt förslag?? Jag tar och klurar på den idag.... sen har jag tänkt mig en orm som slingrar sig runt stammen, upp i toppen på ett av mina äppelträd...men det får vänta!!!!
Nu är det dags att leva i verkligheten ett tag. Mys och städning står på schemat. Sen blir det bad och simning i kväll. Freeeeeedagsmyyyyys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback