kvällsmys

2011-04-04 @ 14:55:34
Igår kväll ville Benjamin ut och testa sin nygamla cykel som jag köpte åt honom när han var runt året gammal. Jag ville hälsa på min mamma och pappa.
Vi gjorde en combo :) tog med cykel & hjälm, åkte till mamma och pappa på Sättra. Så fick Benjamin cykla där. Gjorde också i ordning en matlåda åt syster Mari och tog med.
Hon var barnvakt åt Evelyne och hade för fullt upp för att orka laga mat.
Vi svängde förbi där först. Jag struntade i att knacka ifall någon sov och hörde Mari ropa från sovrummet: -Förbannades jävla ungar!! -Sooooov för i h-vete!!!!
Närå..hon ropade: -Hallå vi är härinne och försöker sova.
Jag tog av mig skorna och smög fram och öppnade sovrumsdörren...och hittade..

..en trött, nybadad Evelyne som såg ut att vara redo för att sova. Men med litte kill på magen och pussar så piggade hon på sig lite :)

Men det visade sig rätt snabbt att hon faktiskt var trött och ville sova..

Så jag lämnade tillbaka henne till hennes farmor och tog istället med mig, orsaken till att hon inte sov, Melvin därifrån. Han fick följa med hem till mormor och morfar medan Evelyne & Mari fick mysa ifred.
Mari blev glad, jag blev glad, mormor blev glad och morfar blev glad..
Vad Melvin blev vet jag inte. Men han orkade iaf busa lite med morfar..

Snacka lite med mig och mormor, kolla lite på tv, suga på sin hand..

och sen somna i min famn. :)
Han var väl på äventyr lite drygt en timme och Mari hann både natta barnbarn och äta middag innan hon fick hem sin guldklimp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback