Ge mig livselixir någon!

2011-04-07 @ 22:32:07
Röntgensvaret var utan anmärkning :) Men än har jag inte kommit tillbaks i form. Tröttheten är förlamande och söndagen närmar sig med stormsteg.. får se hur detta slutar!
Dagens prestation är lika med 0.
Har istället varit med Majki och William hemma hos mamma och pappa. Där träffade jag faster Eva som var på besök i samband med en utlandsresa. Kul!!
Syster Mari har tagit hand om mig på kvällningen. Skjutsat mig (och Jessie) till apoteket för att hämta ut medicin och efter det tog vi en tur till Willys i Rissne. Tack Mari!!
This is what I look like, not having lungcancer....hopefully.

Ser inte lyckligare ut efter det beskedet, men jag är ju SÅ trött! Ge mig livselixir någon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback