Ett litet,litet präktighetsryck fick jag.

2011-04-06 @ 20:31:38
Jo, ett yttepyttelitet duktighetsanfall fick jag :)
Medan maten stod i ugnen så namnade jag några av Benjamins kläder! Yey!!


Komplicerat va? :) Men inte nog med det jag la in kläderna i hans byrå oxå!! Det tar sig!! ...sa mordbrännaren!!
Nu är tanken att jag ska hänga tvätten och plocka in disken i maskinen..men hur gör man det med en 10-månaders tornado lös i huset?
Tar med henne ner i källaren där tvättmaskin och torklinor finns?
Nja..inte så kul då vi inte har någon trappgrind där nere.
Börja trava in disk i maskinen? ..jo, det går ju om man inte har något emot att den plockas ut i samma takt..
Och det har man ju..så klart inte när man har all tid i världen, är frisk och kry, har sovit gott och känner sig utvilad...
Så vad väntar jag på???
Jo på att allt ovan nämnda ska inträffa på samma dag, vecka..år!!
Äsch, slutgnällt!! Bara bita ihop och sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback