Sjuka barn och semesterlängtan

2014-02-06 @ 11:06:54
Är hemma med Noomi & Noah som hostar och snorar... not so fun.
Gillar ju att vara hemma med mina barn, men friska barn är så mycket skojigare att hänga med.
Sen skulle ju rolighetsgraden kanske ha sett lite annorlunda ut, om dessa små sjuklingar inte höll en vaken om nättera.. 😵
Nåt annat som bidrar till den omajsiga känslan är att de på jobbet låtit mig veta att de önskar min närvaro där tomorrow.
Då slet sig en och annan liten stresshormon sig fri... eftersom Jörgen har ett inbokat möte då..
Det känns som ....att han kanske blir tvungen att avboka det..
Som för att hitta en motvikt till stressframkallande saker att hantera, beslutade jag mig för att skaffa mig något som hjälper mig att lyfta blicken och rikta den framåt.
Towards a little something, that makes me happy.. 🙌
Valet föll på....
 
 
+
Öland - Böda Sand :)
Tomt bokad till den 20 Juli och en vecka framåt ♥
Hoppas bara att vi sett till att få husbilstaket åtgärdat tills dess...
Men det väljer jag att inte tänka på nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback