Lite lust..

2015-03-16 @ 19:54:27
...till allt möjligt börjar så sakteliga vakna  👍
Och det är ju positivt! 
Hade liksom, lite så där för mig själv, bestämt mig för att inte blogga,
förrän jag hade något positivt att skriva om..
Håret som jag skrev om tidigare, som föll av i tjocka slingor från mitt huvud, kom på något skumt vis av sig..?!
Men jag klagar absolut inte!
Även om många tycker att jag har mer hår, än jag behöver 😂
Appropå hår förresten.. 
Jag har testat att använda Veet hårborttagningcreme..!
Och för att hålla det rumsrent.. 
Så kan jag berätta, att jag nu vet, exakt, var gränsen för bikinilinjen går (som enligt tillverkaren är ok att använda cremen på..) och vad som är of limits, så att säga... 😱
Repris på det, kommer inte att ske..
End of story.
Något annat som, iaf övervägande, är positivt, är att jag bytt jobb!
Eller bytt o bytt.. 
Jag har gått tillbaka till mitt gamla jobb, till Café Hovgården, till mina gamla arbetskamrater, plus ett nytillskott (positivt o trevligt sådant) och tillbaka till närheten hem, men framförallt till barnen.
Men nu tycker jag att det får räcka med positiva saker för idag!!
Vill ju varken chocka mig själv eller er andra. 
Eller vad tror ni?
Vi behöver väl lite tid på oss, för att vänja oss..?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback