När det lackar mot jul...

2014-12-21 @ 17:16:49
...så gäller det att inte lacka ur. Botemedel mot det?
Att stressa ner. Och det är jag bra på 😏 Har inte stressat ett dugg i dag, men å andra sidan har jag heller inte, fått så mycket gjort heller 😂
Städat lite, slagit in några julklappar och funderat på att fortsätta med pepperkakshusbygget med barnen, som jag påbörjade igår..men jag har än så länge inte kommit längre än till just funderandet.. 
Nu borde jag istället fundera på att göra mig iordning..för jag ska nämligen bege mig till kyrkan på Adventskonsert.
Tredje gången under loppet av två veckor som jag besöker en kyrka.
Finns kanske hopp för en förtappad själ, trots allt..

Eller vad tror ni? 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback