I rymmartagen

2014-02-15 @ 00:35:54
Efter alla sjukdagar med barnen, och då speciellt fredagens antiklimax, då jag var helt inställd på att gå iväg till jobbet men snuvades på det eftersom barnen visade sig inte riktigt vara så friska som jag trott, så blev jag mer än tacksam för inbjudan hem till Ewa. 
Jag rymde hemifrån så snart Jörgen kommit hem från jobbet. 
Hos Ewa blev det te, rödvin och mörk choklad samtidigt som det i vanlig ordning pysslades.
Ewa med några sänglampor och jag med några huvuden i frigolit....
Mao, jag lattjar och Ewa skapar.
På något sätt verkar mina lekar alltid skojiga, för det dröjer inte länge innan Ewa lockas med ... 😜
Huvudena är tänkta att bära upp Noomis peruker, i hennes rum.. sen när det blir färdigt.
Färdiga blev två av huvudena bl.a. den Noomi tagit ett par tuggor av i ett obevakat ögonblick..
Den tuggade fick därför några piercings för att matcha sin ruffigt tuffa look..



Som ni kanske ser så har hon fått ett bett både över näsan och på munnen..
Undrar varför? Tokiga unge 😍
Huvudena ser innan vuxenlek ut som detta, i Tamaralook.. 😐
Lite trist, om du frågar mig 😛
Så om allt blir som planerat, så fortsätter förvandlingarna av frigolithuvudena från Gordons butiksinredningar imorgon kväll!
För visst undrade ni direkt varifrån ni kunde få tag på såna coola huvuden 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback