Här händer det grejer..

2014-02-06 @ 15:16:59
Igår när jag skulle testa min nya kamera.. (ok, jag låtsas som om, jag nämnt den ,och så går vi vidare därifrån)
..på lite olika inställningar, blixt ..eller inte blixt, und so weiter.. så behövde jag så klart någon/något att fota.
Och då hemmet (som vanligt) är i kaos, pga renovering och de små var på väg i säng samtidigt som det var kolsvart ute, så föll valet på äldsta dottern, Jessica.
Inget dåligt foto-objekt (om man nu kan kalla sitt barn för ett objekt..) alls om jag får säga det själv.;)
Men nu när jag satte mig vid datorn för att beskära bilderna och lägga upp dem här, så slår det mig
(som en slägga i huvudet) att min dotter faktiskt blivit vuxen.
Om dryga två månader fyller den här unga damen 18 år!!?? How did that happen??
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad man kanske kan fundera över är.. hur det ens är möjligt att denna skönhet blivit till, från denna genbank..?
 

Kommentarer
Postat av: Pia molin

Hahahahaa du är ju knasig 😜 jätte fin blivande 18 åring 😊👍 var stolt. Förstår precis hur du känner dig😉 Lilla Amanda har precis flyttat till EGEN lägenhet där hon ska bo SJÄLV. 😳 Utan Sabina, mamma eller nån..... Det var ju inte länge sen hon satt hemma o tittade på Bananer i pyjamas o Lillefot 😉 kramkram ❤

Svar: Oj, oj.. :) Ja, det är helt sjukt hur snabbt de vuxit upp när de samtidigt är så "små". För att hantera alla dessa utflygande barn så blir det väl till att skaffa sig en hobby eller två när den sista drar ;) Kram ♥
5underbarabarn

2014-02-06 @ 16:30:40
Postat av: Diana

Denna skönhet kommer ju från dig Anna, det syns ju!!

Svar: :) Tack för det!! Men jag tror nog att hon blivit bortbytt på BB ;) Kram
5underbarabarn

2014-02-06 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback