Vid 96 par...

2013-09-17 @ 00:01:39
ihop-parade strumpor tyckte jag att det kunde räcka för dagen.Håller ju på, som jag skrev tidigare, att garderobsinventera så här inför höst och vinter.
Strumpor har inte varit så flitigt använda under de senaste månaderna, men behövdes letas fram nu.
Sagt och gjort!
Började lite mjukt och plockade väl fram en tredjedel av de strumpor som behövde hitta en maka..
Noomi var en klippa på att para ihop strumpor ....och Noah a pain in the a.. ♥
Vi höll på, mest hela dagen, till och från, med att para ihop och jaga rätt på alla strumpor som förflyttade sig runt i köket. (Med hjälp av Noah...)
När barnen gått och lagt sig så fortsatte jag.
Vid 96 lyckade matchningar gav jag upp och tar nu en paus tills imorrn.
Det är fler strumpor utanför lådan, än i..så jag har att göra imorrn med ;)

Kommentarer
Postat av: Finacarolina

Åhh tycker jag känner igen den där men i annan tappning. ;-)

Svar: Japp :) Hur många par kom du upp i? Har inte orkat fortsätta ngt mer dessvärre men hoppas på att hitta ork imorrn.
5underbarabarn

2013-09-17 @ 08:29:16
URL: http://finacarolina.n.nu
Postat av: Finacarolina

Räknade dom inte men det blev någon liknande siffra men tröttnade, förträngde och blev nu påmind. :-) så fortsättning följer. ;-)

Svar: Go for it!
5underbarabarn

2013-09-18 @ 07:21:54
URL: http://finacarolina.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback