Trött...

2013-09-19 @ 22:36:47
Idag är planen, att så snabbt som möjligt ta mig i säng och försöka sova ikapp alla missade sovtimmar jag skaffat mig den sista tiden. Jag är så grymt trött!!
Idag är också dagen då jag haft en riktigt kul dag, med fina Ewa. Vi har varit på roadtrip i de södra förorterna.
En massa ärenden uträttade vi, under a whole lot of tokgarv [t:uCka:rv] och DET behövde jag!! :D
Hon är inte riktigt riktig den där bruden :)
Idag är också dagen då jag tagit emot 4 flyttlådor och en resväska full av loppisgrejor :)
Jag tänkte kolla vad för slags grejor andra människor inte längre vill ha, och se ifall det är något jag vill behålla.
Ett Xbox-spel hittade jag allt som Eric nu ska testa.
En plåtskylt med Hallo Kitty som kommer att passa fint i lekstugan.
En vattenkokare till Isac alt husbilen.
Ett oöppnat korstygnsbroderi åt pappa, om han vill ha nåt att pyssla med... är saker jag hittat bara genom att öppna lådorna och kika ner, utan att börja riva och packa upp något.
 
Till sist så kommer jag somna med nävarna knutna om tummarna mina, för jag har minsann tävlat på FB om en porträttfotografering, som jag SÅ gärna skulle vilja vinna :)
Jag vet så mycket att jag hade rätt svar iaf, så nu återstår att ha turen på min sida i dragningen...!
Imorrn får jag veta vem som vann O.o
...och ni med... om ni vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback