Seriously...

2013-09-21 @ 22:58:00
Den här dagen kom och försvann, bara så där.
Så fort jag klivit ur sängen, varit och kissat så greppade jag pensel och färgburk.
Målade fram tills 20 minuter innan vi skulle sitta på färjan, tog en snabbdusch, klädde på mig och stack iväg.
Frukost hanns inte med.
Kollade när Benjamin spelade fotboll i 1,5 tim.
Åkte därefter till Bromma och köpte present till Andreas som fyllde 26 år igår.
Tårta och fikabröd köpte vi också innan vi åkte vidare in till Jörgens föräldrar a.k.a barnens farmor och farfar.
Där firade vi storebror, lite så här, i efterskott :)
Sen var tanken att jag skulle hinna måla lite mer vid hemkomst...
Men hemkomsten blev fördröjd då jag först besökte mammas grav för att sen åka inom hemma och hämta korv och bröd och sen vidare hem till pappa för att käka med honom.
Hjälpte sen honom med några småsaker, och vips var klockan strax före 21.
Dags att styra kosan hemåt mao.
Nu är tid för tankar! .... och en hel del såna har jag...
Nästan som alltid, handlar de om relationer, av alla de slag.
Relationer till våra barn, till våra föräldrar, relationer mellan man och kvinna, mellan syskon och vänner samt relationer till nikotin och alkohol... Vad olika vi människor är...
En hel del att fundera på alltså..
Men jag är rädd att det får vänta tills imorrn ,då jag ideligen somnar här vid datorn....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback