Legitimerade glädjespridare

2013-09-27 @ 22:44:29
Alltså jag kan helt ärligt säga, att jag efter en tuff vecka, nu skulle kunna tänka mig lite tid ifrån barnen...
Helt otroligt hur intensiva dagar vi har haft. Jag somnar ovaggad innan midnatt numer.
Trots bråk och småfighter kan jag inte låta bli att skratta när de hittar på upptåg.
Lille Noah är ingen försiktig general längre kan jag säga!
Nej nu flyger han både högt och lågt och kan inte lämnas oövervakad i många sekunder.
Han ser så ljuv och vän ut..
Men skenet bedrar... Doktor.... Jekyll & mr Hyde sort of..
Vi körde lite doktorlekar så här på kvällen, Benjamin, Noomi, Noah och jag.
Noomi var den lite lätt neurotiska patienten..
..och det kan man ju förstå när AT-läkare Engström skulle testa sina minst sagt suspekta behandlingsmetoder..
Och allt under överinseende av Dr. Ben. Dover.
Say no more... ;)
Annat än att det nu blivit dags för mig att ladda mina batterier inför morgondagens fotbollsträning.
Sov sött!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback