Känslan när man vet med sig, att...

2013-09-10 @ 13:45:44
...man blir lurad, men inte kan bevisa det.. >.<
 
Det är då man inser, att man:
1. har blivit gammal och minnessvag...
Eller:
2. har blivit för många, dvs man har för mycket saker att hålla koll på..
 
Man vet, att man köpt en vit stickad scarves/halsduk. Jättesnygg. Jätteskön. Vit. ....Sa jag det?
Men man hittar den inte, när man vill ha den....?
Och när man hittar den, så hittar man inte bara den...utan flera liknande....
och kan inte, med säkerhet säga, vilken som är den rätta....
 
Frågar man den andra innehavaren, till en eller flera, av dessa vita stickade Scarves/halsdukar, som vid inköpstillfället berömt mig för min goda smak, samt kastat långa blickar på mitt fynd, så har hon svar på tal!
Hon vet alltid vilken som är min.
Det är den saggigt, gamla smutsvita som är min...
Bra då vet jag...
...eller gör jag verkligen det...? ;)
 
Brukar trösta mig med, att trots att jag har två fantastiskt fina döttrar, så får jag iaf, ha mina trosor ifred!! :)
Tror aldrig jag har hört, från någon av dem, att jag har "sjukt snygga" trosor eller nåt liknande...
Sen kan man ju tänka sig, att det inte är särskilt bekvämt, med vare sig skärp eller hängslen på "småbyxorna" ;)
Eh..när man ser det så här så kan man ju undra om döttrarna, med 14-års åldersskillnad, drar samma trosstorlek..?
Och, jo det är ett par trosor även till vänster, och ingen näsduk. Jag har kollat! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kontaterar att du och jag har likadana "trosor":))))))))))

Svar: Ha, ha,ha!! :) Högsta mode!! Speciellt spännande är att jag ju inte vet vem jag delar erotikdödartros-smak med :D Jörgen köpte faktiskt dem till mig i tre-pack på Ica Maxi i Solna när jag åkte helikopter in med Noah och blev inlagd på AL-barnsjukhus. Ordern löd: -Ta de största, (alltså som höga/långa..eller hur säger man?) du kan hitta! Ska jag sova i en sjukhussäng med en bebis, med taskig andning och amma 24-7 så ska jag banne mig ha sköna trosor!! :) Kram på'rej.
5underbarabarn

2013-09-10 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback