Den lille..

2013-09-20 @ 23:59:00
...är inte så liten längre!
Och imorrn är det en månad kvar tills han ska börja förskolan... Det känns ju så där.
Utvecklingsmässigt är han redo.
Iaf vad det gäller det faktum att han går stadigt, äter vanlig mat (sedan lääääänge) och kan prata för sig.
Han kan tala om vad han vill göra, att han är törstig och vill ha vatten.
Likaså kan han berätta att han vill ha en hand att hålla i när han vill snutta på sin napp.
Det känns ju bra!
Förskolan känns också bra. Personalen känns bra. Allt är bra...
Förutom att jag inte vill lämna bort min lilla gosapa under dygnets bästa timmar.
Jag vill vara den som ger honom vatten då han är törstig. Jag vill hålla hans lilla hand när han ska sova.
Jag vill inte tvingas fråga hur han haft det idag. Jag vill vara den som berättar vad han gjort och vad han sagt för kul.
Jag vill gnugga näsa med min lilla prins, nu när han just lärt sig det.
Jag vill mötas av leendet man får då man ger honom en banan. Favoritfrukten nummer 1.
Jag vill höra honom skratta högt av lycka när man busar med honom.
Jag vill finnas där och trösta när något känns otäckt eller när han gjort sig illa.
Sån tur då att det finns helger!!
 
 
 
 
 Min fina stora, lilla prins ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback