En hoper ungar på visit..

2013-10-16 @ 23:08:46
..hade morfar/farfar i söndags.
Alla sina söner och döttrar lyckades han med att samla ihop. Samt till tre av dem, respektive.
Med dem följde en svans av ytterligare söner och döttrar, i form av barnbarn.
Korvgrillning, bil-och-kaminmeckeri stod på programmet.
Som avslutning fikades det, så klart, med kakor och bullar.
Jag hade bakat några nya cupcakes efter att fredagens laddning nästan tagit slut.
Då det inte fanns Bounty att få tag på här ute så bidde det Co-Co-cupcakes. Men de smakade minst lika bra.
Cupcakes genom Filippas Iphone :)
 
Tur, förresten att vi stöttade upp gungställningen med ytterligare en, i somras. För där var det fullt drag!! :)
Och med detta mina vänner, och ovänner så vet ni hur jag fick min helg att gå ;)
För inte mycket mer hann jag denna dag, än att baka cupcakes, umgås med familjen och en tur till kyrkogården med Emil & Angelica.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åååå vilken stoor å härlig familj ni har Anna! All lycka till Er! Kram

Svar: Och större blir den :) Mysigt är det!!! ♥ Saknar dig! Kram Blir lite lättare att umgås sen när jag renoverat färdigt och alla funnit sina vrår :)
5underbarabarn

2013-10-21 @ 20:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback