Gaaaaah

2013-11-26 @ 22:23:18
Vilken megarutten kväll det blev här hemma!
Den började bra eftersom min pappa var så snäll och hämtade oss vid dagis och skjutsade oss hem.
Som tack fick han middag, och jag fick hjälp med att sysslesätta barnen medan jag lagade mat.
Men sen spårande det liksom ur! Barnen var hypade och högljudda. Jag var trött och låg.
Noah klättrade upp på och stol, greppade ett glas och kastade iväg det i en båge över köksbordet och ner i klinkersgolvet..
Noomi gjorde någon slags spinnkullebytta i sängen, och smällde huvudet i skorstensstocken och fick en rejäl bula som gjorde ordentligt ont.
Så ont att hon endast kunde ligga på ena sidan vid läggdags, vilket resulterade i en svårt-att-sova-kväll... vilket i sin tur hade till följd att Noah inte kunde koppla av... osv..
Så därför blev allt som det blev... och jag tappade fart och gnista.
Nu blir det sängen med hopp om att slippa ligga och vrida mig för tredje natten i rad..
Boken som får göra mig sällskap heter...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback