Våffeldagen..

2013-03-26 @ 16:37:00
... firade vi med att äta något så otippat som...
...våfflor!! ;)
Jessie gladde mig genom att ringa och berätta att hon hämtat Benjamin och att jag därför slapp ge mig iväg ut.
Istället fick ett par minuter för mig själv.
Millan, min extradotter, gladde mig genom att helt bara så där, komma med en blomma till mig!!?? :D
En påsklilja :) Så fin. Man blir ju rörd :')
 
Men inte nog med detta... Jessie tog tag i våffelmejkeriet, rörde ihop en smet och satte fart med att grädda..
Medan Millan lekte med Noah och dammsög lite grand..
Själv städade jag upp i fönstret. Slängde mina gamla plättblommor som jag ta'tt livet av... :/
Och ställde dit några andra blommor, som jag köpt för ett par veckor sen.
Fint som snus och en försmak av vårblommor och sol :)
Smarrigt med våfflor tyckte alla barn...
 
 
 
...och gamla tanter :)
Nån dag ska jag ta tag i städningen ordentligt, och sluta med punktstädning och konstgjord andning.
And that's a promise to myself!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback