Kärlek

2013-03-10 @ 22:43:41
Noah har den lilla olaten att han i det närmaste kräver att få hålla någons hand (läs min) vid bilfärder..
Iaf de gånger som han är trött och vill sova en stund.
I lördags då vi skulle åka till Barkarby för att gå på leklandet -stor och liten, så satt de andra i bilen medan jag var inne och samlade ihop det sista, som vi skulle ha med.
Noah var trött och lite gnällig.
Jessie som skulle lifta med till Bromma satt i framsätet och nådde följdaktligen inte Noahs hand.. då han sitter i sätet bakom det främre passagerarsätet.
Noomi som sitter i mitten bak, precis bredvid Noah och i samma färdriktning dessutom, fick av Jessie i uppdrag att hålla Noahs hand.
Så fort hon tagit hans hand så blev han lugn, och när jag kommer ut i bilen så sover han sött..
Det är kärlek ♥
 
Det som är så bra, är att Noomi också är ett hålla-handen-i-bilenfreak.
När jag sa till henne att hon fick släppa Noahs hand, om hon ville, så sa hon bara: -Nej, det går bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback