OM

2013-06-18 @ 11:43:30
Om, om, om, om, om, om, om, om, om, om, om, om, om, om..
Lilla Noomi har återigen börjat stamma. Men denna gång är det mycket värre :(
Hon har fått nån slags hang up på ordet om, och påbörjar var och varannan mening med just det.
Tråkigt för henne, så har hon dessutom börjat tycka att det är enormt frustrerade och jobbigt med dessa OMtagningar (för det är så de kallas sådana här stamningar).
Hon testar allt möjligt för att få orden att flyta fritt.
Hon har tex testat att trycka på sin kind, slå kullerbyttor och dra i sin läpp..
Jag tycker så synd om henne och önskar att jag kunde hjälpa henne! :(
Vi har pratat hon och jag om hur jobbigt det är, men att det bästa bara är att ta det lugnt och inte stressa, att jag har tid att vänta.
Att det kommer att försvinna och att vi till dess struntar i att det hackar i "pratet".
Munnen kan man ju använda till så mycket annat. Att smaska marshmallows med tex.
Älskade unge ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback