Mössoman

2013-06-24 @ 23:59:00
Ni som känner mig vet att jag är en riktig mössoman. Jag älskar mössor och huvudbonader och köper gärna det åt barnen... för si du själv, gillar jag inte direkt, att gå runt med mössa :)
Tur då att jag har så möss-tålmodiga barn!
Här såg ni Noomi & Noahs allra senaste huvudbonader :)
60:-/st; inklusive porto, från Taiwan!!
Jag köpte även en apmössa med tillhörande svansbeklädd byxa i storlek 0-3 månader som jag tänkte försöka övertyga Dennis och Tilde att sätta på Charlie så vi kunde fota honom...
...men så visade det sig att Taiwanesiska 0-3 månaders bebisar förmodligen är som våra 14-månaders..
..för på Noah satt de ganska bra :) Bara det att byxorna t.o.m, var något stora i midjan.
 
Som Noah ser ut i fejset, ser man ut efter att ha varit hemma med pappa som inte inser att småapor snabbt klättrar upp för trappor och dyl, för att lika kvickt, med huvudet före trilla ner :(
 
En liten apa klättrade i trappan, han trilla ner och slog sitt lilla huvud. ♫ ♪ ♪ ♫ ♩ ♬ ♭
Pappa ringde mamma och mamma svara: -INGA apor i trappan får vara!!  ♫ ♪ ♪ ♫ ♩ ♬ ♭
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback