I sakta mak..

2013-06-08 @ 23:48:44
...går det framåt här hemma.
En massa saker att hinna, vilja och göra, men allt för lite tid är en svårlöst ekvation.
Poolskrället har ännu inte kommit upp :(
Marken behövde beredas genom skyffling, grävning och dyl och sånt tar tid.
Imorrn hoppas jag dock, att den ska komma på plats.
I övrigt har jag i två dagar försökt sno åt mig tid för att röja upp och iordningställa altanen efter att den under vinterhalvåret fått agera förvaring.
Det går väl så där.. framåt men icke färdigt, det heller.
Mysigare och mysigare blir det och nu återstår endast att röja bort lite småkrafs.
Idag har jag hunnit plantera blommor, satt upp värmeljusstakar och... BÄST av allt hängt upp mygg-gardiner runt om hela altanen!!
Och det funkar superbra!
Inte en mygga eller fluga stör mig nu när jag sitter ute på altanen :)
Underbart!!!!
Ska bara leta rätt på mina "tassels" som ska hålla ordning på gardinerna när de inte är fördragna som nu.
Två kvällar i rad, har vi nu iaf ätit middag och hängt på altanen. Myyys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback