Felsökning..

2013-06-04 @ 22:29:24
...pågår.
Noomis prickar under fotsulorna är sedan länge försvunna.. och på intet sätt saknade!!
Men då en remiss skickats i samband med allergitesterna hon tog (som berättade att hon ej var allergisk) som gav oss en tid hos hudläkaren den 4/6 kl. 13:30 så var det just dit vi begav oss idag.
Där uppdagades ingenting nytt.
Prickarna kunde, eventuellt, ha uppkommit som en slutkläm på en,, eventuell virusinfektion hon, möjligtvis, kunde ha haft någon/några veckor innan de visade sig...
Nåja, hon fick iaf ett glitterklistermärke för att ha visat upp sina fotsulor.
 
Något glitterklistermärke fick inte jag...
Trots att jag visade mig med bar överkropp för T V Å röntgensköterskor!?
Jag har idag nämligen röntgat lungor och hjärta i jakten på vad som felas mig.
Jag felsöks nu med utgångspunkt hjärtsvikt.. som ofta ger symtomen svullna fötter och småblödningar.. vilket jag ju dragits med ett tag :/
Imorgon är tanken att jag återigen ska ta mig till vårdcentralen och lämna ifrån mig ett par rör med blod till ytterligare tester.
Efter det hoppas jag på ett besked som inte är allt för obehagligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback