Snacka om att göra intryck och lämna avtryck 💉

2013-07-02 @ 13:40:00
Ända sedan Oscar & Luisa var här och hälsade på så har Noomi ett flertal gånger pratat om Dr Nisbeth, eller Oscar då, som hon kallar honom :)
Det brukar låta: -Oscar sa... -Oscar gjorde.. -När Oscar var här...
Hon har också, flera gånger frågat pappa Jörgen om han har telefonnumret till Oscar.
-Har du Oscars telefonnummer? -Har du verkligen Oscars telefonnummer?
Sen har vi andra fått ta del av denna sensationella nyhet!!
-Mamma!!!! -Pappa har Oscars telefonnummer!!
-BiiiiimBiiim!! -Vet, du..pappa har telefonnumret till Oscar!
Igår när vi varit till doktorn med Benjamin, och Noomi setat i bilen och sovit under tiden, så sa hon, då hon vaknat och upptäckt att hon missat besöket på vårdcentralen:
-Jag, behöver också gå till doktorn, för jag vill ha hjälp med min läpp.
(hon fick en fläskläpp och ett jack i läppen av en däckgunga igår)
Så efter Oscars besök är det inga som helst problem med att motivera iväg Noomi till doktorn :)
Imorse var hon igång igen...
 
 
Inte helt fel att gifta bort sin dotter med en läkare... men hey han har ju redan en jättevacker och trevlig fru!
Sen kan jag kanske tycka att hennes blivande man gärna får vara mer än 1 år yngre än mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback