Nu längtar jag ut på vägarna..

2013-07-14 @ 23:55:00
...eller iaf ut på vägen som leder till Öland och Böda :)
Idag har jag städat och iordningställt husbilen inför flytten upp till Sättra och Bosse.
Pappas granne har hyrt den nu i ett par dagar för att husera de två målare som skall måla hans hus.
Men, åhhhh vad sugen jag blev då, på att packa in ungar och attiraljer och dra till Öland!!!
För att ge målarna lite hemkänsla så bakade jag några blåbärsmuffins :)
Lagom till att dessa var färdiggräddade så var också husbilen färdigstädad.
Jag dukade upp med pulverkaffe, te, muffins, godis, ljus, spelkort och en blomma...
...och hoppas på att de får hälften så mysigt som jag... hade haft på Böda nu, om allt hade varit annorlunda :)
 
I övrigt så passade jag på att måla mitt fönster hemma hos Mari och slipa hennes yttertrapp innan hon snällt nog skjutsade hem mig. ♥
Hemma väntade en glad Jessie 😅 och MILLAN. Som vi har väntat på henne, den lilla kaxmajan ;)
Elin återvände till Tranås ikväll, tråkigt nog :(.
Hon är en sån flitig arbetsmyra och en ny arbetsvecka börjar för henne imorrn :(
Isac åker ner till henne imorrn, efter skolan.
Eric, jag & Jessie påbörjar en intensiv Kubbträning, tills nästa gång Elin dyker upp :) Hon utklassade oss alla :D
Shame on us!! 🙊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback