Noomi goes Japanese

2013-01-16 @ 11:04:27
Under tiden som jag matade Noah med gröt så fick Noomi sitta bredvid och surfa runt på youtube.
Jag höll koll på vad hon tittade på, och valet för dagen var tydligen att titta på när några japaner tillverkade bentolådor och olika sorters gelegodis.. :)
Eventuellt.... hade jag inte så bra koll som jag trodde.. för nu undrar jag om hon inte gick vidare till att titta på när samma folkgrupp sysslade med origami..och blev inpirerad av detta...så inspirerad att hon inte kunde låta bli att origamera mitt sedan länge eftersökta, av Jörgen bortgömda papper från skolan med inloggningsuppgifter till skolwebben som idag, äntligen kom i mina händer...
...må hända tittade hon inte alldeles noggrant på själva origamiproceduren eller också hade hon inte tålamodet. Hur som helst så fuskade hon och använde saxen. Men resultatet är det synd att klaga på...
Synd blir det istället om mig nu, som ska sätta mig och försöka puzzla ihop alltsammans igen.
För inte törs jag be om ett nytt nu, när skolan skickade detta via Jörgen i november, och dessutom puffat för att han ska vidarebefodra det till mig sedan dess.
För inte vill jag ju tvingas berätta för dem, vad som hände med det när det sent omsider till sist kom i min ägo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback