Vuxenmobbing och näthat..

2013-02-21 @ 16:53:12
..har jag varit förskonad mot.. tills nu!!??
Kolla vad jag hittade på FB, taggat i mitt namn..
 
för 4 timmar sedan via mobil

"Man kan undra vad min kära syster Anna och hennes familj egentligen försörjer sig på! Lånade ut min mobil igår så hon kunde skicka ett viktigt, brådskande meddelande till sin dotter Jessica."
 
Ja, och det var ju precis det jag gjorde också! Inget att göra sig lustig över, tycker jag!
Sen var där flera som gillat denna bild...? Hur tänkte de då??
Va? Va?
Vad är det för fel på detta iMessage?? Huh??
Hon ska väl fullkomligt skita i att jag kallar en av mina söner för bomben!!
 ;)
 
Autokorrekt my ass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback