Man kan ju inte annat...

2013-02-16 @ 08:10:07
...än att älska den här grabben!!! ♥
Kikar in i Benjamins rum när jag går upp. Det är mörkt därinne, och tyst, så jag skjuter till dörren och går.
Efter att ha burit ut Noah i köket vänder jag tillbaka för att hämta ett par byxor åt honom.
Väl i sovrummet ser jag att det nu sipprar ut ljus i dörrspringan till Benjamins rum.
Gläntar på dörren igen och möts av en vaken 6-åring som står på golvet och gör armhävningar!!?
Underbara unge ♥
-Gomorron! Jag gör lite morgongymnastik här :)
Gymnastiken fick ett abrupt slut av min påhälsning och jag påminner mig själv, och antecknar i mitt minne att alltid knacka när jag vill hälsa på min prins i hans rum.
Precis som jag gör då jag avser äntra hans storesyskons.
Yodamorgonrocken åkte på och Benjamin följde med ut i köket.
När han får syn på sin lillebror lägger han sig på golvet hos honom, skojbrottas, visar upp ett glatt, tandfattigt 6-års smajl. Brorsan ler lyckligt och lika tandlöst tillbaka.
Sen blir det puss-och-kramkalas ♥
 
-Lägg ut det på facebook, men skicka det INTE till Robin, fnissar Benjamin, om kortet han ville att jag skulle ta :)
 
Man kan inte annat än att älska den här grabben, Benjamin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback