Isac min förstfödde ♥

2013-08-17 @ 00:31:00
Mammas stolthet och kärlek!!! .... aka min testdummie ♥
På dig har jag trevande övat upp mina mammakunskaper till dagens perfektion ;)
Alla misstag jag har gjort.....har jag gjort på dig..
Inklusive tappat dig i golvet...
...eller vänta, det var det pappa din, som gjorde... tacka mig sen.... för att vi gick skilda vägar ;)
Hur länge ett barn kan skrika, utan att dö... det lärde du mig!
Hur länge en mamma kan vara vaken och bära sitt barn, utan att dö..det lärde du mig...
Typ 10 månader....
Du lärde mig också att kärleken är oändlig. Att den kan töjas bortom alla gränser ♥
Att det går över... det där abnorma hatet... man plötsligt möts av en dag, då man varit "a pain in the ass far too long"!!
Att söta babyfötter någonstans på vägen, byts ut mot svettiga mansfötter, men att det också har sin charm.
Du lärde mig också var mina gränser går.
Att det faktiskt är möjligt, för en 161,5 cm lång mamma att bära sin 10 cm längre son nerför en trappa på rent adrenalin..
Jag hyser idag endast tacksamhet över allt vi gått igenom, och fått uppleva tillsammans.
Jag väljer därmed att glömma alla eventuella svårigheter som vi tampats med, på vägen hit..
Känns som om jag var en rätt ok stand in för en farsa när vi satt tillsammans du, Eric och jag och betade av pinsamheter efter pinsamheter ... ;)
Erkänn att jag var både påläst och ute i god tid..? :D
Nu står vi här.
Du är flygfärdig och i allra högsta grad redo att lämna boet..... OCH... vår relation är bra!!?
För att inte säga fantastisk!!! :)
Jag älskar dig, min allra störstaste lilleman!!
22-år gammal!! ♥
(När jag fyllde 22, höll jag som bäst på att förbereda ditt 1-års kalas:))
För allra första gången finns jag inte i din närhet och kan fira din födelsedag :(
Men jag vet att du omges av kärlek och den bästaste av tjejer, och att du därför, alldeles utmärkt,
klarar av att fira din dag, utan din gamla mor :)
Storsint överlåter jag åt din far och den "elaka styvmodern" ;) att se till att din dag blir som du önskar.
(Men förstår ju att det är Elin som kommer att ordna det)
Glädjs också åt att du, iaf har 2 av dina syskon på plats i Tranås på din födelsedag!!
Grattis Isac!!! ♥
Hipp, hipp Hurra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback