Va va're som hände?

2013-04-11 @ 09:37:00
Dagarna blev ljusare och längre vilket i sin tur betöd mer tid åt folket.. att göra vad än de hade lust till.
Fine, so far!!
Men va hände liksom??
Jag upplever att jag inte hinner hälften av vad jag föresatt mig.. ?
Och att hänga här på bloggen tycks jag inte alls längre hitta tid till...? :(
Kan min nya egosatsning spela in?
Jag har börjat smita hemifrån titt som tätt.. eller iaf typ 3-5 timmar i veckan uppdelat på ett eller två tillfällen.
Bandyn i måndags stal 2 timmar från min hemma-mamma-barn-tid och pysselkvällarna hos Ewa brukar sluka 3.
Igår blev det nog närmare 3,5 timme i Ewas verkstad, och något som jag "pysslade" med var detta...
Jag färdigställde en upphottad version av en tröja som jag köpte för 60:- från Taiwan.
En tröja jag tyckte var lite kul, men samtidigt ful..
But I saw beyond that, saw its potential och tänkte bort den fula röda Rudolfnäsan och de lika fula ögonfransarna..
Before:
After:
...jag har tyvärr ingen after-bild eftersom Noomi gillade tröjan så mycket att hon ville ha den till dagis imorse :)
Men den som väntar får se :)
Jag kan avslöja så mycket som att Ewa har stickat en ny nos och nya ögon...
 
Något annat jag pysslade med igår var att städa Benjamins rum :)
Imorse var det nästan lika fint där inne, trots att han hade med sig en kompis hem igår..
..men det kanske mest berodde på att jag, innan jag stack till Ewa plockade och städade en vända till.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback