Måndagslunch :)

2013-04-15 @ 14:20:16
Idag  var jag lite busig och snaskade på med bananplättar till lunch.
Bananplättar efter Jessies mumsiga recept. Serverade med hallon, blåbär och Nutella!!?? :)
På en måndag..?
Det kan eventuellt vara förknippat med spöstraff för ett sånt frosseri.
Jag passade på när Benjamin var i skolan, så att han inte tvingades bevittna när hanses mamma bröt mot sina egna regler, gällande snaskförbud i veckorna.
Noomi och Noah har inte riktigt samma koll på dagarna som min stora, duktiga kille.
Hoppas jag blir förlåten, då de blir gamla nog att inse, att inte ens en mamma är ofelbar utan kan bete sig så totalt regelvidrigt som idag..
Mina medbrottslingar och jag, lät inte hejda oss förrän...
..skålar och burkar ekade tomma.
De omyndiga frigavs pga sin ringa ålder och för att de ej var vållande.
Moi?
Som den skamlösa initiativtagaren jag var, åkte jag dit så det visslade om det.
Jag tilldömdes en viktökning på 5 kg och har nu att välja på, att antingen gå på grönbete till sommaren eller förevigt försmäkta inomhus.
Om det var värt det..?
Nää.... eller jo!

Kommentarer
Postat av: Anette

Det springer du bort på bandyn !!

Svar: Ja, det var ju tanken!! Synd då att jag inte hann komma :'(
5underbarabarn

2013-04-15 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback