Idag var det segt.

2013-04-16 @ 18:34:49
Hur segt som helst.
Noomi har varit på dagis, Benjamin, Isac  & Jessie i skolan och Jörgen på jobbet.
Kvar hemma var alltså jag, Eric och Noah.
Ute har det regnat i stort sett hela dan... trist :(
Noah har inte velat sova ordentligt utan tagit två små powernaps á 10-15 minuter
Allt jag har hunnit med på hela dagen är att tvätta en maskin utekläder och satt på diskmaskinen..
Pappa var snäll och hjälpte mig att hämta hem Noomi så att jag slapp ge mig ut i regnet.
Som tack för hjälpen fixade jag till en något försenad snabblunch åt honom.
När pappa åkt och jag lämnat Noomi vid datorn för att gå och byta Noahs blöja, blev dagen ännu tristare.
Att hon kategoriskt vägrar att sova middag på dagis komplicerar eftermiddagarna/kvällarna en del..
..och inte går det att väcka henne heller :(
Placerade henne på en filt på köksglvet för att hon skulle bli väckt av lillebror som härjar runt.
Gick väl så där...
'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback