Vardag

2012-09-11 @ 23:28:00
Ibland blir man mörkrädd av hur dagarna bara avlöser varandra och inget hinner man förutom äta, sova och duscha.
Men det är väl det som är vardagar.
Man får försöka spara sig till helgen och anstränga sig lite med att få den guldkantad.
Helgen som var, blev mysig med ett hel del umgänge med nära och kära.
Om man då också bortser från tandvärk, akutbesök och ett rejält hål i plånboken... :(
Ja, usch, det väljer jag att tänka bort!!!
Istället tänker jag på att Jag träffat pappa 4 dagar i rad och att jag var och en av dem sett till att utfodra honom :)
Pappa är numer en allätare som tuggar i sig både ris och pasta utan knussel :)
T.o.m lax går ner med lite god vilja!
När han kommer på besök här så utför han också ibland en del uppdrag, som tex igår, då han mekade elbil..
Vet inte om vare sig han eller vi blev nåt klokare på bilen som uppför sig konstigt :S
Går ibland men är kraft och orkeslös, drar snabbt ur laddningen i batterierna...
Är det någon som är duktig på såna här fordon så får ni gärna höra av er :)
Barnen fullkomligen älskar bilen och vi skulle vilja ha igång den på riktigt, hellre än att låta köpet gå tillbaka.. :(
Mari och Melvin var också på besök igår. Melvin lekte med bilen och Mari med Noah.
Idag hade jag en ny tandläkartid men denna gången på Ekerö.
När den tråkiga sessionen var avslutad så svängde vi förbi Kids2home och hämtade upp Melvin.
Mari hade konferens igen och behövde barnvakt. Pappa skulle ha hämtat men slapp gärna en tur till Ekerö då vi ändå passerade.
Noomi och Melvin lekte och hade jättekul, så istället för att åka till morfar, så blev Melle kvar hos oss.

Mari kom strax efter klockan 20:15 och hämtade hem en nybadad prins ♥.
Morfar kom och tog en snabb, sen middag innan han återvände hem igen ♥
Noah, sötisen, han har gått och fått nån basilusk och har feber, hosta och snuva :(
Så nu ska jag krypa ner hos honom och hålla honom tätt intill hela natten ♥
God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback