Sorry

2012-09-17 @ 00:10:00
Är superdupermegabusy.
Håller på och laddar upp foton till ett collage som jag köpt.
Tar äckellång tid eftersom vi inte har det snabbaste bredbandet som finns 8 mb, kan det heta så..?
Men jag har hela tiden misstänkt att vi blir lurade och att vi i själva verket har ett ännu långsammare internet :(
Ett sånt här collage kommer jag att få hem i brevlådan vad det lider.. :)
Ps! Jag undrar SÅ vem som anonymt skrev att både Gladys & Bagges körer var bäst nu i lördags..?

Kommentarer
Postat av: Ancie

Hahaha, blev det anonymt? Det var inte meningen!!

Svar: He,he :D Ja, här smyger man inte ikring ostraffat :P Har idag fått en insideråsikt angående lördagen som tyckte att dennes lag, team Bagge var sämst .. :O Men det tyckte inte jag!!! Bara att Gladys var bättre!! Rätt lag åkte kan jag säga.
5underbarabarn

2012-09-17 @ 10:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback